Niezapomniana rocznica ślubu w krakowskim Hotelu Estera

Hotel Estera w Krakowie

Każda okazja do świętowania jest dobra, a już szczególnie tak okrągły jubileusz jak 10 rocznica ślubu. Z tego powodu postanowiliśmy zwolnić nieco z domowymi obowiązkami oraz pracą i wybrać się na romantyczny weekendowy wyjazd. Nasz wybór padł na Kraków z uwagi na ogromną liczbę ciekawych miejsc do zwiedzenia oraz imponujące życie towarzyskie i kulturalne, z jakich słynie to miasto.

Hotel Estera – tu, gdzie historia miesza się z nowoczesnością

Dawna stolica Polski zaskoczyła nas sporym wyborem miejsc noclegowych i hoteli usytuowanych w najróżniejszych dzielnicach tego pięknego miasta. Mojej żonie bardzo zależało na odwiedzeniu pięknego krakowskiego Kazimierza, dlatego wybór zawęziliśmy do miejsc znajdujących się właśnie w tej okolicy.

Krótkie poszukiwania najlepszego miejsca noclegowego utwierdziły nas w przekonaniu, że potrzebujemy hotelu znajdującego się blisko Zamku Królewskiego na Wawelu oraz Rynku Głównego. Były to dwa miejsca, które bardzo chcieliśmy zwiedzić, a szkoda było nam czasu na dojazdy. Nasz wybór padł wiec na hotel, który zbiera świetne recenzje na wszelkich stronach turystycznych i znajduje się 15 minut pieszo od Rynku, czyli Hotel Estera, na ul. Estery 6.

Rynek w Krakowie

Lokalizacja tego budynku była dla nas ogromnym atutem, bowiem wszystkie najważniejsze zabytki Krakowskiego centrum byliśmy w stanie zwiedzić wybierając się na dłuższy, romantyczny spacer. W ten sposób już pierwszego dnia zobaczyliśmy znajdujące się tuż za rogiem pozostałości kultury żydowskiej, takie jak Synagoga Stara, Remu oraz Tempel, a także Muzeum Galicja. Kolejnego dnia mieliśmy czas na spokojne zwiedzenie Rynku Głównego oraz Zamku Królewskiego na Wawelu bez konieczności podróżowania autem.

Sam Hotel Estera urzekł nas wyjątkowym wystrojem, który łącz w sobie elementy tradycji i Art. Designu. Wszystko zostało zaprojektowane w sposób niezwykle przemyślany, dający wrażenie pobytu w niezwykle eleganckim i luksusowym miejscu.

Esterante – restauracja, która zachwyca smakiem

Na ogromne wyróżnienie zasługuje również restauracja znajdująca się w hotelu, czyli Esterante. W trakcie wielu naszych wspólnych podróży przekonaliśmy się, że takie miejsca z reguły nie mają zbyt wiele do zaoferowania osobom znającym się trochę na gotowaniu. W tym przypadku było całkiem inaczej, a rocznicowa kolacja zachwyciła nas jakością i mnogością smaków.

Restauracja Esterante to miejsce, gdzie serwuje się głównie kuchnię polską z elementami kuchni żydowskiej oraz fusion. To niezwykłe połączenie pozwala spróbować tak wyjątkowych dań, jak bouillabaisse z rakiem i szafranem, żeberko wieprzowe w wiśniowym BBQ, czy zaskakujący stek z soplówki jeżowatej au poivre.

Restauracja otwarta jest od wczesnych godzin porannych, dlatego pozwala na delektowanie się wyśmienitymi śniadaniami w pięknym otoczeniu. Nasze serca tuż po przebudzeniu skradły szczególnie gofry z wędzonym łososiem oraz fantastyczna kawa. Warto również wspomnieć, że wewnątrz restauracji zachowano fragmenty muru obronnego z XIV wieku, które są prawdziwą gratką dla miłośników polskiej historii i wprowadzają unikatowy klimat do wystroju sali.

Wizyt w Hotelu Estera była niezapomnianym przeżyciem i świetnym pomysłem na spędzenie 10 rocznicy ślubu. Niesamowity klimat tego miejsca i jego lokalizacja pozwoliły nam spędzić ten weekend celebrując nasz związek, dlatego serdecznie polecamy to miejsce dla wszystkich, którzy chcą przeżyć kilka romantycznych chwil ze swoją drugą połówką w samym sercu wspaniałego krakowskiego Kazimierza.

Tekst zewnętrzny, artykuł sponsorowany

Czytelniku pamiętaj:
Niniejszy artykuł ma wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowi poradnika w rozumieniu prawa. Zawarte w nim treści mają na celu dostarczenie ogólnych informacji i nie mogą być traktowane jako fachowe porady lub opinie. Każdorazowo przed podejmowaniem jakichkolwiek działań na podstawie informacji zawartych w artykule, skonsultuj się ze specjalistami lub osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia. Autor artykułu oraz wydawca strony nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne działania podejmowane na podstawie informacji zawartych w artykule.